Se alle årets aktiviteter i Roskilde Golf Klub

Hvor meget golf skal du spille i 2020? Og hvad er der egentlig af tilbud i Roskilde Golf Klub?

Det første spørgsmål skal du selv finde svaret på, men via tilbuddene i klubben kan du i hvert fald få et overblik – og takket være udvalg og sekretariat er alle årets aktiviteter nu planlagt.

Få et overblik via aktivitetskalenderen. Husk også, at du kan komme til at spille en hel masse, hvis du melder dig ind i en klub i klubben. Få et overblik over disse muligheder via links til klubberne i klubben. Dem finder du i menuen “Klubber i klubben” i den øverste menubjælke eller i i boksen “Spil med i en klub i klubben” på forsiden under aktivitetskalenderen i højre side.

Aktivitetskalenderen

Her på denne side ligger aktiviteterne for sæsonen.

Her vil du kunne se tid og sted for aktiviteter, som er for større grupper. Faste spilletidspunkter fx for “klubber i klubben” vil ikke fremgå af aktivitetskalenderen. Listen bliver opdateret med aktiviteter, efterhånden som der er sat dato på dem.

Du kan se aktiviteterne som en samlet liste eller som en grafisk visning, hvor du kan vælge enten at se alle arrangementer eller vælge blandt nogle kategorier.

Indlæser… Indlæser…