Golfens Dag – søndag den 14. april 2024 kl. 10-14

2017 tegning Golfens dagAlle er velkomne uanset alder – det gælder både børn og voksne.

Kom og besøg os, når det passer dig mellem kl. 10 og 14. Oplev at slå til en golfbold efter instruktion af klubbens trænere. Få en rundvisning på vores anlæg af en erfaren golfspiller og få information om vores tilbud og prøvemedlemskab til kr. 995 kr..

Når du har prøvet at træne lidt, måske spillet et enkelt hul og fået en rundvisning, kan du sætte dig ind i klubbens restaurant, hvor der er en let frokost, som Roskilde Golf Klub er værter ved. Her kan du samle dagens indtryk og få en sludder.

Her kan du læse mere om og tilmelde dig som prøvemedlem i Roskilde Golf Klub – du får træning hver uge, kan låne udstyr, og får mulighed for både at spille frit på vores 9-huls bane, Skjoldungen, og deltage i aktiviteter for prøvemedlemmer.

Tegningen er lavet af et af vores medlemmer og frivillige i klubben, Jan Hoffmeyer.

Herunder kan du se nogle fotos fra klubben: