Designlinje for RGK

Skal du have trykt nogle T-shirts, en annonce i avisen eller et skilt? Vil du have en e-mail signatur med klubbens logo og den rigtige skrifttype og farve?

Så skal du bare henvende dig til sekretariatet eller hos webmaster, der kan levere materiale i det rigtige format til forskellige typer opgaver. Klubben har fået lavet en designlinje, så det er helt tydeligt, hvordan vi staver vores navn, hvad farvekoderne er og hvilken skrifttype, vi bruger.

Målet er, at klubben får et ensartet udtryk på alle fronter. Det er ikke en forvandling, vi får gennemført fra den ene dag til den anden, men fremover bruger vi kun én måde.

Her kan du se dokumentet med klubbens designlinje – opdateret med nyt logo i 2024.