Carlsberg Cross Country Match

Carlsberg Cross Country Match finder sted søndag den 1. oktober 2023.

De præcise oplysninger om turneringen bliver opdateret inden matchstart.

Her på siden under de enkelte faner kan du se information om turneringen. Disse informationer bliver hentet direkte fra GolfBox.

Oplysningerne om turneringen opdateres inden tilmeldingsstart

De konkrete oplysninger om turneringen, fx starttider, præmier, evt. forplejning, særlige regler for turneringen og lignende kan ændre sig frem mod den dato, hvor tilmelding starter. Turneringen bliver lagt ind i kalenderen tidligt på året, og matchudvalget tager så senere stilling til de konkrete propositioner for de enkelte turneringer senere.

Visning er bedst på computer

Bemærk, at GolfBox endnu ikke kan vise informationerne optimalt på mindre skærme, fx telefoner. Det er specielt et problem på iPhones.

Herunder kan du læse informationerne om turneringen direkte fra GolfBox. Det er også her, du kan se, hvornår tilmelding åbner.

Du skal tilmelde dig ved at logge på GolfBox og så finde turneringen nederst til venstre i menuen under “Klubturnering”.

Herunder kan du løbende følge hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig. Listen opdateres automatisk, når tilmelding er åben.

Herunder kan du se startlisten, når den er klar:

Herunder kan du se resultaterne for turneringen, når de er klar: