Generationsmatch

Generationsmatch er som navnet siger en turnering, hvor juniorerne spiller sammen med enten en far, mor, bedstefar, bedstemor eller en anden voksen. Det behøver nemlig ikke at være et familiemedlem, og vedkommende kan også være medlem i en anden golfklub end Roskilde. Eneste krav er, at de voksne skal have et gyldigt DGU kort.

Hvis du ikke har nogen at spille med, så meld dig alligevel, Så finder vi en, du kan spille med.

Matchen er åben for alle juniorer i Roskilde Golf Klub!

I 2023 bliver generationsmatchen spillet søndag den 3. september.

Matchen er en 18 hullers greensome stableford, som du skal spille med et familiemedlem (f.eks. barn/voksen eller voksen/bedsteforældre. Deltagerne skal have gyldigt DGU kort (mindst den ene af generationsmatch deltagerne skal være medlem af Roskilde Golf Klub). Det behøver ikke at være en du er i familie med, hvis du ikke har nogen at spille med, så meld dig alligevel, Så forsøger vi at finde en du kan spille med.

Greensome stableford:

• I slår begge ud, og vælger derefter hvilken bold I vil spille videre med. Derefter skiftes I til at slå
  • I får regnet et fælles handicap ud, som I så skal spille efter. Husk at samle op, når I ikke har flere slag

Det koster 100 kr. at være med – for hver spiller (inklusiv frokost). Der er tilmelding senest 30. august på GolfBox.

Efter matchen er der fællesspisning og præmieoverrækkelse.

Herunder kan du læse informationerne om turneringen direkte fra GolfBox. Det er også her, du kan se, hvornår tilmelding åbner.

Du skal tilmelde dig ved at logge på GolfBox og så finde turneringen nederst til venstre i menuen under “Klubturnering”.

Herunder kan du løbende følge hvem og hvor mange, der har tilmeldt sig. Listen opdateres automatisk, når tilmelding er åben.

Herunder kan du se startlisten, når den er klar:

Herunder kan du se resultaterne for turneringen, når de er klar: