Meld dig ud

Er tiden kommet til at du ønsker at melde dig ud, så kan du gøre det her på siden.
(denne side kræver et 4 cifret medlems nr., ved færre cifre sætter du blot 0’er foran f.eks. 38-0038).

Du kan også vælge at skifte medlemskab, hvis der er en anden medlemstype, der passer dig bedre.

Roskilde Golf Klubs vedtægter siger, at du kan melde dig ud med udgangen af et kalenderår – og at det skal ske senest den 30. november.

Vi vil være glade for, hvis du i forbindelse med din udmeldelse skriver lidt om, hvordan det har været at være medlem i klubben. Er der noget, du er utilfreds med, så er du inden din udmeldelse velkommen til at kontakte sekretariatet.

Men en udmeldelse kan jo skyldes mange ting – det er dit helt personlige valg. Vi vil bare sige, at du er velkommen tilbage, hvis du senere skulle ønske det.

Jeg vil gerne meldes ud af Roskilde Golf Klub: