Hjertestarterkurser kl. 14-15 og 16-17

Begivenhedsdetaljer

To hjertestarterkurser i klubben 16. maj – med tilmelding

Roskilde Golf Klub arrangerer i samarbejde med Hjerteforeningen to hjertestarterkurser forbeholdt klubbens medlemmer.

Kurserne finder sted torsdag den 16. maj 2024 kl. 14-15 og igen samme dag kl. 16-17. Der er plads til 17 personer på hvert kursus. Skulle der være interesse for yderligere kurser, vil dette blive arrangeret.

Tilmelding sker i GolfBox – se under “Klubturneringer” eller brug direkte links længere nede. Efter tilmelding vil man også modtage en bekræftelse via mail fra Hjerteforeningen.

”En hjertestarter er nem at anvende, men kun ganske få af os prøver det i praksis og kan derfor være tilbageholdende med at træde til, hvis behovet opstår i ens nærhed På hjertestarterkurset bliver vi introduceret til brugen af en hjertestarter og – nok vigtigst af alt – får i praksis vist og forklaret, at det reelt er umuligt at gøre noget forkert,” lyder det fra daglig leder Jesper Wedersøe, der har taget initiativ til de to kurser.

Tilmelding: