Tilbage til normal golf 8. juni – husk bekræft tid i klubhuset

Mandag den 8. juni 2020 går vi tilbage til alle gamle normer og procedurer, efter der har været særlige Corona-regler hele foråret. Det betyder, at klubhuset og dermed adgangen til sekretariatet åbner igen.

Men frem for alt betyder det, at vi alle fra mandag den 8. juni igen skal ind i klubhuset for at bekræfte vores spilletid og udskrive scorekort.

“I nogle måneder har vi nu spillet golf uden at bekræfte vores tid via touchskærmene i klubhuset, men nu vender vi tilbage til den normale måde at gøre det på – og det betyder, at vi igen skal bekræfte vores tider. Det er vigtigt, at vi holder fast i den del. Der er rigtig mange, der vil ud og spille, så kan man ikke komme, så skal man afbooke igen. Derfor vil vi også følge op på, hvis der er bookede tider, der ikke bliver brugt,” fortæller daglig leder, Anders Schnack.

Nøgleboksen til golfbilerne (buggierne) bliver dermed også flyttet tilbage til klubhuset – over for sekretariatet – med aflevering af nøgler gennem hullet uden for døren til klubhuset.

Reglerne om forsamlingsforbud gælder dog stadig – og det betyder, at vi fortsat ikke må samles i grupper over 10, ligesom vi holder afstand – også i klubhuset ved touchskærme og printere.

Flexbilletter via app – scanner i klubhuset

Det er også i klubhuset, at flexmedlemmer og gæster med sponsorbilletter skal bruge deres flexbilletter og sponsorvouchers. Det funger nu alt sammen elektronisk. Det betyder, at det er slut med papirbilletter, der skal afleveres. Nu foregår det via app’en GolfMore på telefonen.

Der sidder en scanner i klubhuset, hvor man både kan bruge en QR-kode eller tal/bogstaver, der skal indtastes. Begge finder du i GolfMore. Flexmedlemmer kan bruge koden fem gange, mens sponsorbetalte typisk gælder en enkelt gang.