Julegaven fra golfklubben – mange sjove timer på banen

I samarbejde med Dansk Golf Union kan medlemmer og ikke-medlemmer i år købe en helt særlig julegave til venner, familie, ægtefælle/kæreste. Det drejer sig om et prøvemedlemskab, enten i foråret eller efteråret 2019. Altså 11-12 ugers træning og spil, introduktion til golfspillet i Roskilde Golf Klub sammen med mange andre nye. De seneste år har prøveforløbet været utroligt populært. Deltagerne har givet forløbet høje karakterer og rekordmange har efterfølgende fået lyst til at melde sig ind i klubben.

På billedet er det Tina Donstrup og Anders Schnack fra sekretariatet i klubben, der står med gaveæsker, der indeholder et startpakke-kort lige til at aktivere, når gavemodtageren er klar til det.

Det er også muligt at købe startpakken via Dansk Golf Unions særlige shop: https://www.dgushop.dk/. Her kan du bestille den – og så bliver den leveret i løbet af 1-3 dage.

Prisen er 995 kroner.

Datoer og det præcise forløb for 2019-prøvemedlemskabet er ikke helt tilrettelagt endnu. Tilmelding kommer her via hjemmesiden i starten af 2019. Det er igen et forløb over ca. tre måneder med træning, lån af udstyr, spil på par 3 banen, brug af klubbens træningsfaciliteter, intromøder, matcher og masser af samvær med andre begyndere.

Du kan som nævnt købe pakken i sekretariatet i klubben – her er der 20 prøvepakker til salg. Og det er også muligt at købe pakken til levering fra DGU´s hjemmeside. Se linket længere oppe.

Du kan også ringe/skrive til sekretariatet.

I proshoppen er der også mulighed for at købe en golfjulegave. Emil fra shoppen fortæller, at shoppen frem til jul holder åbent lidt skiftende, fortrinsvis i weekender og på formiddage. Det kan dog også være tidspunkter, hvor der er helt lukket, men tøv ikke med at ringe/skrive til shoppen, hvis der er noget, du vil spørge om. Shoppen holder helt lukket 7.-11. december.

Her kan du finde telefonnumre og mailadresse på proshoppen.

Skriv allerede nu datoen lørdag den 15. december ind i kalenderen. Her bliver der “Glædelig jul dag”, hvor shoppen er vært for en kop kaffe og en lille julegave til de første 50 besøgende.