Trænerne og proshoppen

Roskilde Golf Klub har to trænere og en assistent tilknyttet klubben.

Lasse Frølich og Mads Vibe-Hastrup er begge trænere, Lasse er PGA pro-træner, mens Mads Vibe-Hastrup er tidligere Eurotour-vinder og tidligere træner i Furesø og Ledreborg. Emil Lindvig er assistent.

Trænerteamet tilbyder træning i hold og individuelt. Det er også trænerne, der står i spidsen for juniortræningen samt træningen for voksne begyndere.

Lasse Frølich har sin egen hjemmeside, www.frolichgolf.dk. Det er via denne side, at du booker træningstider og tilmelder dig holdtræning. Her kan du se oversigten over holdtræning og priser.

Lasse startede som golftrænerelev i Roskilde i 2008, blev assistent i 2011 – og siden 2013 har han været klubbens A-protræner.

Læs om træning og priser.

Læs om golfrejser.

Martin Hansen
Protræner
Ditte Hansen
Medarbejder i proshoppen
hansengolf81@gmail.com

Lasse har også en golfshop, hvor det er muligt at købe udstyr, bolde og tøj.

Du kan også købe drivere, køller, jern og puttere – og få udstyret tilpasset præcist efter dit sving og din størrelse.

Proshoppen går over til almindelige sommeråbningstider pr.  1. april 2020.

I den sidste uge af marts er shoppen dog bemandet med Tina Thorsø tirsdag, onsdag, lørdag og søndag kl. 10-15. Disse åbningstider kan blive udvidet, hvis vejret bliver så godt, at sommerbanen bliver åbnet

Åbningstiderne i Proshoppen i sommersæsonen er 10-18 mandag til torsdag, 10-16 fredag og 9-16 lørdag og søndag.

Du kan booke træningstider både i Proshoppen og på www.frolichgolf.dk.

Tlf. nr. til Proshoppen: 46 32 61 00

Mail til Proshoppen:

Du kan også følge Frølich Golf på Facebook.

Martin Hansen
Protræner
Ditte Hansen
Medarbejder i proshoppen
hansengolf81@gmail.com

Du kan booke tider både til individuel træning og til holdtræning via www.frolichgolf.dk. Du skal oprette dig som bruger, men det er muligt at oprette dig med dit dgu-nummer og den samme adgangskode som til Golfbox (de seks første cifre i dit personnummer), så du ikke skal huske flere koder.

Her er link til Lasses bookingsystem.