Nyt modtagelses-skilt på par 3 banen

Et flot, nyt skilt er blevet opsat ved hul 1 på par 3 banen. Skiltet mangler endnu indhold, det er på vej til at blive produceret. Det gamle skilt var ved at være slidt, og desuden var der brug for en lidt mere moderne og indbydende måde at byde par 3 medlemmerne velkomne på.

Skiltet vil indeholde nogle praktiske informationer inklusiv en velkomst. Det vil også indeholde et kort over banen samt beskrivelse af, hvornår banen er optaget af aktiviteter. Der er jo ikke tidsbestilling på par 3 banen via GolfBox på samme måde som på den store bane. Normalt kommer man bare og går ud på banen i den rækkefølge, man er kommet. Men der er enkelte tidspunkter, hvor banen er optaget af arrangementer – og det gælder om at gøre alle opmærksomme på disse tidspunkter, så ingen bliver skuffede, når de kommer og troede, de skulle spille.

Samtidig vil det være godt, hvis endnu flere par 3 spillere bliver opmærksomme på de tilbud om spil på par 3 banen, som der faktisk bliver udbudt. I den seneste sæson har det været tirsdags- og weekendmatcher, formiddagsgolf om mandagen samt “Den Ultraseje Torsdagshyggeklub”, der spiller hver torsdag aften. Disse aktiviteter foregår i sæsonen fra ca. 1. maj til september.

Aktivitetsplanen for 2019-sæsonen er ved at blive lavet – den bliver offentliggjort efter nytår.

Om vinteren er par 3 banen med i den fælles vinterbane, der også omfatter 18 hullers banen.

På billedet er det greenkeeperne Niklas og Steen, der sætter skiltet op.