Jobopslag: Efterlyser sommer-hjælper til greenkeeperne

Kunne du tænke dig en sommer, hvor du hjælper med at få Roskilde Golf Klubs baner til at stå skarpe og flotte til medlemmernes store tilfredshed? Eller kender du nogen, der gerne vil bidrage og har tiden til det?

Det er forår, sommer og efterår, at banen bliver brugt mest. Det er også her, græsset gror og mange nye tiltag bliver sat i værk og fuldført. I år er der så kommet en ekstra opgave med færdiggørelsen af den nye 9-huls bane, så greenkeeperne får nok at se til.

De kommer derfor til at mangle en kollega, der har lyst til at give en hånd med. Der er tale om en fuldtidsstilling (37 timer) i 5-6 måneder med tiltrædelse så hurtigt, det kan lade sig gøre. Weekendarbejde kan forekomme.

”Vi ser meget gerne, at det er en kollega, der selv spiller golf eller ved, hvordan en golfbane og spillet fungerer, men det allervigtigste er lysten til at give sig i kast med de mange forskellige opgaver, vi har. Vi har selvfølgelig en del maskiner, der hjælper os, men vi skal også selv tage fat, så det er et aktivt og godt arbejde ude i naturen,” fortæller chefgreenkeeper Nick Bosholdt.

”Vi prøver i første omgang at søge blandt medlemmer, familie og bekendte, for det vil være skønt, hvis vi får ansøgninger fra nogen, der kender lidt til klubben, banen og golf i det hele taget, så spred gerne budskabet. Jobbet kræver gå-på-mod og lyst til at arbejde udenfor. Du bliver selvfølgelig lært op – også i at køre nogle af maskinerne, så du skal have kørekort. Arbejdstiderne er typisk fra kl. 6 om morgenen.

Er du interesseret, så kontakt chefgreenkeeper Nick Bosholdt på . Bed gerne om at blive ringet op, hvis du har spørgsmål, du gerne vil have svar på.

Ansøgninger skal sendes til Nick på mail senest søndag den 24. april 2022.