Vær med til åbningsmatch 24/4 2022 – Jyske Bank er vært

Søndag den 24. april bliver en aktiv dag i Roskilde Golf Klub. Det er dagen, hvor vi byder potentielt nye medlemmer velkomne ved Golfens Dag, men det er også dagen, hvor Jyske Bank inviterer til stor åbningsmatch.

Tilmelding er åbnet i GolfBox – og frist for tilmelding er onsdagen før, den 20. april kl. 23.59.

Det koster 125 kr. at være med – og udover selve turneringen med præmier er Jyske Bank også vært for spisning i klubhuset efter matchen.

Matchen afvikles i to rækker – med gunstart henholdsvis kl. 8 og kl. 13. Spillerne med lavest handicap starter tidligst – grænsen bliver ved ca. handicap 20.

De præcise starttider bliver offentliggjort senest fredag den 22. april kl. 12.

Alle spiller stableford – der er præmier til 1.-4. pladsen i begge rækker + ekstra:

• Tættest på pinden på hul 17 – en præmie pr. række.
  • Længste drive på hul 18 – to præmier pr. række, en for damer og en for herrer