Coronapas i klubhus nu – og kode i baghal fra 1. december

Så kom der igen nye corona-retningslinjer og for golfklubber med restaurant i klubhuset betyder det, at vi igen skal til at vise coronapas, når vi kommer på besøg. Coronapasset får du ved at være vaccineret, hvis du har været smittet inden for de seneste seks måneder eller ved at have fået taget en negativ covid-19 test.

Coronapasset får du via app’en “Coronapas”, via app’en “minSundhed” eller som et printet dokument (skal så vises sammen med kørekort, sundhedskort eller lignende).

I restauranten skal du vise coronapasset uopfordret. Bemærk, at hvis det er lang tid siden, du har brugt dit coronapas via app’en, så kan det være, du skal logge ind med Nem-ID først. Tjek derfor gerne, inden du kommer.

Opdateret pr. 29/11 2021: Det er nu et krav, at vi skal bære mundbind i detailhandelen. Det gælder derfor også i proshoppen.

Det var den ene besked til medlemmerne. Her kommer den anden.

Fra 1. december bliver porten i baghallen permanent låst – også i dagtimerne. Det betyder, at man skal bruge kode for at komme ind på alle tidspunkter af døgnet. Koden er udleveret til alle, der har skabe i hallen. Kan du ikke huske koden, så tag kontakt til sekretariatet.

Porten i baghallen åbner igen i dagtimerne fra 1. marts 2022.