Over 100 krydsede banen – husk andematch 31. oktober

Med fuldt hus – over 100 deltagere – fantastisk varmt, solrigt og stille efterårsvejr og god stemning blev en af årets sjoveste matcher afholdt søndag den 10. oktober 2021.

Det var Carlsberg Cross Country match, hvor ingen huller var, som de plejer at være. Kun et enkelt par 5 hul og masser af par 3 huller, dog med træer og buske som forhindring, så der alligevel var rigeligt med udfordringer.

Der blev lavet pæne scores – og der var sørme også et uheld, der gjorde, at der skulle tilkaldes ambulance. En person blev nemlig ramt af en bold, så blodet fløj. Det var Lene Luplau Gliese, der var uheldig – ovenikøbet med hendes egen bold, for da hun slog til bolden, ramte den et træ og fløj tilbage i hovedet på hende. Heldigvis kunne hun blive lappet sammen og komme tilbage og være med til afslutningen i klubhuset.

Herunder kan du se vinderne af Carlsberg Cross Country match.

A række:

1. Klaus Würtz – 45 point
  2. Jan Kvist – 42 point
  3. Christian Bay – 40 point
  4. Leon Sørensen – 40 point

B række:

1. Jonas Lerke Møller – 49 point
  2. Ulrik Lundby Hansen – 44 point
  3. Jørn D. Hansen – 43 point
  4. Lars Søndergaard – 42 point

C række:

1. Birgitte Dahl – 38 point
  2. Vibeke Hansen – 34 point
  3. Tina Donstrup – 33 point
  4. Lisbeth Jonstrup – 32 point

Næste match er andematchen søndag den 31. oktober sponseret af Anti-Rust og Restaurant Birdie. Her er der allerede over 80 tilmeldte. Der er tilmelding via GolfBox.

Herunder kan du se billeder fra Carlsberg Cross Country match.