Vinderne fra første kaninmatch 18. maj 2020

Der er kommet godt gang i kaninmatcherne efter vinterpause og Corona-lukning. Så meget, at der var “alt udsolgt” i mandags og allerede er det til den kommende mandag. Forleden var der så den udfordring, at det var noget vådt, så flere udeblev, hvilket betød, at nogen kom til at stå alene på de huller, de skulle starte på. Det er svært for kaninudvalget at håndtere, nu hvor det ikke er muligt at samles på forhånd og derfor finde ud af, at der mangler nogle af de tilmeldte. Det overvejer udvalget nu, hvad de skal gøre ved.

Men matchen mandag den 18. blev altså gennemført, og sammentællingen af de mailede resultater blev:

1. plads med 68 point:

• Per Sørensen, Kenn Aaberg og Erik Bonnesen

2. plads med 63 point:

• Lars Veggerby, Peter Bjørn Larsen, Lars Andersen og Birgitte Dahl

3. plads med 61 point:

• Thomas Wichmand Thorsen, Guri Ternstrøm, Torben Søndergaard Sørensen og Rene Hjortkær Jensen

Øl bon’er:

• Preben Olesen
  • Per Ougaard

Aftenens kanin:

• Kenn Aaberg med 27 point

Gavekort og præmier kan afhentes den næste kaninaften med gyldig legitimation

Scorekort skal fremover være afleveret inden tirsdag kl 12 – ellers er de ikke tællende

Her kan du se en beskrivelse af de særlige møde- og tilmeldingsregler til kaninaftenerne.

Bemærk, at der ikke er kaninaften 2. pinsedag mandag den 1. juni, men ellers alle øvrige mandage hele sommeren.

Henning Doktor

Kaninudvalget