Tilbage til normale tilstande på golfbanen

Der er kommet nye, opdaterede anbefalinger fra Dansk Golf Union – og det betyder, at vi er tilbage til næsten normale tilstande omkring selve golfspillet på banen. Der er nu igen river i bunkers, de særlige foringer i kanten af hullerne på green er fjernet igen, skraldespande og boldvaskere er tilbage i brug og det samme er vaskepladsen ved det gule hus. Endelig er toilettet ved hul 4 også åbent igen.

Restaurant Birdie er også åben – men sekretariatet holder lukket for personlig henvendelse. Også det tager udgangspunkt i anbefalingerne fra DGU. Det betyder, at bad og omklædning + sekretariatet holder lukket, men toiletterne i klubhuset er åbne. Adgang til restauranten sker fra dørene på terrassen.

Peter Lassen fra Restaurant Birdie fortæller, at der allerede fra genåbningsdagen var rigtig mange besøgende. Han er meget taknemmelig for, at medlemmerne støtter op om restauranten.

Det lille udvalg, der hjælper greenkeeperne med at holde området omkring klubhuset pænt og ryddeligt er også taget i arbejdstøjet igen.

Vi har dog stadig – som alle andre – forsamlingsforbud, der gælder større klubaktiviteter. Derfor fortsætter tidsbestilling til junioraktiviteter, tidligere tidsbestilling til kaninmatcher, ligesom de store klubmatcher endnu ikke er startet.