Her finder du scorekort til at printe

Så længe klubhuset er lukket, er det ikke muligt at få udskrevet sit scorekort – og heller ikke at bekræfte sin spilletid.

Imidlertid kan du forberede dig hjemmefra ved at udskrive scorekortet. Og i GolfBox kan du også selv se, hvor mange ekstra slag, du via dit spillehandicap har fået tildelt og på hvilke huller.

Hvis du gerne vil se dine tildelte slag, så log in i GolfBox – klik på menupunktet “Scores” i venstre side og derefter på menupunktet “Indberet score”. Så kan du scrolle ned i bunden og se præcist hvor mange slag, du har på alle huller. Evt. kan du tage et print af dette skærmbillede og så bruge det som scorekort, når du spiller.

Det er også muligt at føre dit scorekort via golf-app’en GLFR, som Roskilde Golf Klub har et samarbejde med. Her finder du instruktion i, hvordan du gør.

Par 3 banens scorekort er lavet til, at man kan spille banen to gange. Derfor står der også hul 10-18. Det er dog de samme huller som 1-9.