Sådan booker medlemmer uden DGU-nummer tid på par 3 banen

Det er lykkedes at finde en måde, så par 3 medlemmerne også kan booke tid på forhånd. Derfor er den normale “boldrende” suspenderet. Du kan kun spille på par 3 bane, hvis du har booket tid i forvejen. Det skal naturligvis forhindre, at vi samles i større grupper for at komme ud at spille. Det gælder om at holde afstand.

Det er muligt at booke tider med op til fire på samme tid. Det er dog ikke tilladt at booke sig på en tid, som andre har booket – med mindre, man har en aftale om det.

Par 3 medlemmer kan på samme måde som flex- og fuldtidsmedlemmer nu logge på GolfBox, vælge 9-hullers banen og så booke en tid.

De fleste par 3 medlemmer er ikke vant til at bruge GolfBox, og mange kender måske ikke deres password.

Sådan gør du:

1. Oppe i toppen på forsiden af hjemmesiden er der en login-boks til GolfBox
  2. Her skriver du dit klub- og dit medlemsnummer. Det er 38 med en bindestreg og efterfulgt af dit medlemsnummer, fx 38-4545
  3. Derefter udfylder du dit password. Det er som udgangspunkt de fire eller seks første cifre i dit personnummer, altså din fødselsdato evt. efterfulgt at de sidste to cifre i dit fødselsår, altså fx 1409 eller 140961, hvis du er født 14. september 1961
  4. Så kommer du ind på en side, hvor du kan trykke tidsbestilling – vælge 9-hullers banen og så finde en tid
  5. Tryk på tiden, find evt. din medspiller på navn eller medlemsnummer og tryk så godkend
  6. Så er din tid booket og du kan tage ud og spille

Kan du ikke logge på, så tryk på “Glemt password”, så får du tilsendt en mail med vejledning til et nyt password.

Der er udslag hvert 10. minut – og mulighed for at booke fra kl. 8 og resten af dagen både hverdage og weekend.

Betingelserne for at spille på par 3 banen er i øvrigt de samme som spillet på 18-hullers banen.