Proshoppen er åben – drivingrange kun til træning

Emil og Lasse i Proshoppen er nu klar til at tage imod medlemmer, der har brug for udstyr eller som gerne vil træne. Læs mere om træning længere nede. Drivingrange må lige kun bruges af trænerne til undervisning.

I resten af april er der 20 procent rabat på alle grips.

Det traditionelle modeshow i starten af april måtte jo desværre aflyses på grund af corona. Men shoppen kører så ekstraordinært med 20% rabat på tøj i resten af april – gælder ikke sko og handsker
Vi tilbyder en kop kaffe til alle i vores åbningstid her i starten – vi har plads til fire kunder i butikken ad gangen, men forhåbentlig bliver ventetiden ikke for lang.

Shoppen følger også anbefalingerne fra Dansk Golf Union om afstand, og det gælder både i shoppen og i forbindelse med træning.

Der er mulighed for at booke træning fra lørdag den 18. april.

Drivingrange er lukket for alle andre end dem, der går til træning. Logistikken i forbindelse med håndtering af bolde, kurve, opsamling og lignende er for vanskelig, når det skal sikres, at vi ikke rører de samme ting. Desuden er antallet af træningsbolde meget få. Der er bestilt nye, men de kommer fra Kina og det er endnu uvist, hvornår de dukker op.

Proshoppen har følgende åbningstider:

• Mandag-torsdag kl. 10-18
  • Fredag-søndag kl. 10-16

“Vi tager alle de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger med ekstra rengøring, afspritning, maks. fire kunder i shoppen ad gangen, afstand på to meter og ingen adgang til klubhuset via Proshoppen,” fortæller protræner Lasse Frølich Kristensen.

Sådan er betingelserne ved træning:

• Hvis du har en tid til undervisning, kan du varme op 20 min. før din tid
  • Hent bolde til drivingrange i forbindelse med undervisning i shoppen
  • Efter endt lektion kan du nedvarme i 10 minutter, før du skal forlade drivingrange

“Vi kommer til at lægge vægt på videoundervisning. og vi opretholder afstanden på de to meter som anbefalet. Vi afspritter og desinficerer efter hver lektion. Vi anbefaler desuden 40 minutters lektioner, så der er god tid,” fortæller Lasse.

Her finder du siden med link til booking. Du skal huske, at der skal være penge på kontoen, før du kan booke din lektion. Alternativt ring til shoppen på 46326100, så hjælper vi dig.

Alle holdtræninger er på nuværende tidspunkt sat i bero.

Vi har stadig samme undervisningspakker, og vi underviser i alle spillets facetter:

• 1 lektion = 200 kr.
  • 5 lektioner = 900 kr.
  • 10 lektioner = 1600 kr.
  • Golf360 5 lektioner af 20 min. plus 9 huller banelektioner = 1500 kr.

Af andre aktiviteter er der udstyrsdage, hvor du kan komme og få fittet dit helt eget udstyr:

• Titleist 17/4
  • Mizuno 28/4
  • Wilson 5/5
  • Mizuno 21/5

Hvis du er interesseret i disse skal du booke tid på forhånd via shoppen.

På billedet er det Emil ved indgangen til Proshoppen, hvor han har sat et skilt op med at holde afstand.