Rehab-Hans får ildsjæl-pris af Golfavisen

Initiativtageren til golf for svært handicappede i Roskilde Golf Klub, Hans Møllegaard, er nu blevet beæret med endnu en pris, nemlig “Årets ildsjæl”, der uddeles af Golfavisen/Golfmagasinet til en frivillig, der ulønnet gør en ekstraordinær indsats for andre i en dansk golfklub.

Prisen blev overrakt i oktober, hvor flere medlemmer af klubbens Rehabgolf-udvalg var til stede + formand Kim Møller Behrend. Af hensyn til avisens udgivelse har vi imidlertid været nødt til at holde det hemmeligt i nogle uger, men her kommer nyheden så.

Prisen blev overrakt af Golfavisens chefredaktør, Kim Henningsen. Dommerkomiteen består derudover af: Seniorreporter Frits Christensen, journalist Jens Christensen, TV-kommentator Henrik Knudsen og formanden for PGA-trænerne i Danmark, Steffen Jacobsen.

Tidligere års modtagere:

• 2018: Johannes Kristensen, Hjarbæk Fjord Golfklub
  • 2017: Camilla Sindalsen, Nivå Golf Klub

Du kan læse om overrækkelsen i Golfavisen, der bliver sendt til klubben og gratis kan tages med fra klubhuset. Du kan også læse Golfavisen på deres hjemmeside.

Her kan du finde mere information om Rehabgolf i Roskilde Golf Klub.