Alle frivillige indbydes til match og spisning lør 23/10 2021

Roskilde Golf Klub har rigtig mange frivillige, der bidrager i udvalg, klubber i klubben, hjælper med pasning af arealer, er hjælpere for ungdom og for prøvemedlemmer eller ved særlige lejligheder og projekter.

Alle disse frivillige bliver nu indbudt til en dag med spil, hygge, spisning, information fra bestyrelsen og debat.

Det foregår lørdag den 23. oktober 2021.

Klubbens forskellige formænd for udvalg og lignende har fået en invitation, som skal sendes videre til udvalgenes medlemmer, men da der hvert år kommer nye til, mens andre stopper, så kan der være nogen, der ikke når at få invitationen. Men læs så med her – og tilmeld dig endelig, hvis du kan være med.

Sekretariatet vil i øvrigt gerne vide, hvis der er ændringer i besætningen af klubbens mange udvalg.

Program for dagen

• Kl. 9.30: Vi mødes i klubben
  • Kl. 10: Gunstart på ni huller
  • Kl. 12.15: Gruppefoto
  • Kl. 12.30: Frokost & kaffe mv.
  • Kl. 13: Præmieoverrækkelse
  • Kl. 14: Bestyrelsens tale
  • Kl. 14.30: Nyt om klubben derefter er ordet frit!
  • Kl. 16: Tak for i dag

Der er tilmelding i GolfBox senest den 19. oktober.

Billedet er fra sidste gang, der blev holdt frivilligheds-match i 2019 – corona har gjort, at der har været holdt pause i 2020.