Herredagen holdt specialmatch fra tee 50

Onsdag d. 7. juli 2021 afholdt herredagen en specialmatch. ALLE skulle spille fra tee 50.

Det gav nye udfordringer til mange: Hvor er vi på vej hen? Hvilken vej skal jeg slå? Hvad skal jeg så slå med? Hvor kom den bold fra? osv.

Der var mange meget fine resultater, så måske er der nogle der ikke slår så langt, der har fundet ud af, at det måske ikke er så tosset at spille fra tee 50.

Der var 80 tilmeldte spillere, og der er ret fint taget i betragtning, at der samme dag var 25 års jubilæum for Morgenherrerne og at det er i sommerferieperioden.

Der blev spille i to rækker, og der blev til lejligheden sponseret præmier til de to bedste i hver række.

Præmierne var sponseret af:

F. J. Poulsen A/S ved Finn Juul Poulsen

Tømrerfirmaet EH & Søn ved Martin Skovgaard Hansen

Dagens vindere blev i A-rækken Leo Skive på førstepladsen med 40 point stærkt forfulgt af Christian Bruun på anden pladsen også med 40 point.

I B-rækken vandt Peter Helle med en superscore på 45 point. På andenpladsen også med en meget fin score på 43 point kom Niels Bjerring.

Præmierne kan hentes i sekretariatet.

Øvrige resultater kan ses på GolfBox via dette link.

På vegne af Herredagen

Finn C. Nielsen

Billedet er et fra arkivet, da der ikke er billeder fra selve dagen.