Nærmest pinden på hul 17 på vej til Himmerland i uge 19

Når årets største golf begivenhed på dansk grund, Made in HimmerLand Presented by FREJA, løber af stablen 27. – 30. maj 2021, bliver det desværre uden den helt store folkefest, vi ellers forbinder med Europatour-golf i Danmark.

Folkene bag Made in HimmerLand Presented by FREJA er kendt for innovation, og også i denne sammenhæng er der tænkt nyt. For hvordan kan man involvere og skabe et fællesskab for så mange danske golfspillere som muligt til en begivenhed, som langt de fleste desværre ikke fysisk kan møde op til i disse Covid-19 tider? Løsningen er Danmarkshistoriens største “nærmest pinden” konkurrence.

Det betyder, at alle golfklubberne og deres medlemmer nu får en fantastisk mulighed for alligevel at komme med til Himmerland og se golf i verdensklasse. Ungdomsudvalget i Roskilde Golf Klub har tilmeldt os Road to Made in HimmerLand konkurrencen og vores medlemmer (juniorer såvel som seniorer) får igennem uge 19 (10.-16. maj 2021) muligheden for at slå sig nærmest pinden på hul 17 (hold øje med standeren på hul 17) og vinde partoutbilletter til 2022-turneringen og også muligheden for at vinde VIP-billetter til dette års turnering i 2021.

7 dagspræmier i hver klub og én samlet vinder

Hver deltagende klubs 7 dagsvindere (nærmest pinden den pågældende dag) modtager en partoutbillet til Made in HimmerLand Presented by FREJA i 2022.

Når klubben har fundet 7 dagsvindere, findes den samlede vinder for hver klub ved en lodtrækning, der gennemføres i hver af de deltagende klubber.

Præmie til den samlede vinder

Den heldige vinder fra hver klub modtager en VIP billet til torsdag d. 27/5 til Made in HimmerLand Presented by FREJA 2021.

Inkluderet i denne præmie vil være:

• 6 hullers miniturnering på HimmerLands nye akademi bane.
  • VIP parkering
  • Adgang til egen lounge
  • Fuld forplejning hele dagen inkl. drikkevarer.

De to bedste stableford-scores fra den indledende miniturnering vinder en 6 hullers match mod to af de danske deltagere af Made in HimmerLand Presented by FREJA.

Hole in one præmie

Skulle en spiller være så dygtig at lave Hole in One, så modtager man en særlig præmie fra Made in HimmerLand Presented by FREJA, der består af en overnatning og to runder golf for to personer. Der skal være markør på scorekortet, som indleveres i klubben.

På Roskilde Golf Klubs vegne

Søren Frøsig Rasmussen