Sekretariat åbner – udskriv scorekort og bekræft tider

Efter flere måneders lukning er det nu igen muligt at udskrive scorekort og bekræfte tider på GolfBox skærmen i klubhuset.

Sekretariatet åbner samtidig telefonerne og for personlig henvendelse.

Åbningen er dog betinget af kraftige corona-hensyn:

• Der må max være tre i området ved GolfBox skærmene og skranken til sekretariatet
  • Er der flere i området, skal man vente udenfor
  • Alle skal bære mundbind
  • Der står afspritnings-dispensere ved skranken
  • Der bliver gjort rent i området hver dag
  • Brug gerne handsker, ærmet eller lignende, når du åbner døren, så vi ikke alle sammen rører ved håndtaget med hænderne

Der vil samtidig være adgang til toiletterne i klubhuset og til skranken hos Restaurant Birdie til afhentning af take away mad. Det er dog fortsat ikke tilladt at bestille take away og så sætte sig på terrassen og spise. Maden skal med hjem. Der bliver først udendørs servering fra 21. april – med coronapas. Mere om det, når vi kommer tættere på. Vi mangler endnu de præcise retningslinjer fra sundhedsmyndighederne.

Bemærk, at klubhuset ikke generelt er åbnet. Det er IKKE muligt at sætte sig indenfor. Der vil være afskærmning ind til selve klublokalet.

Med adgangen til GolfBox-skærmen er det nu også muligt for flex-medlemmer at indløse deres greenfeebilletter til 18-huls banen. Det foregår enten via de udleverede kuponer eller via GolfMore-app’en. Der er en scanner ved touchskærmen, som kan scanne den stregkode, du finder i app’en.

Bemærk, at det også er muligt at bekræfte sin tid i GolfBox-app’en.

Sekretariatets åbningstider er som udgangspunkt kl. 10-15 mandag-torsdag for personlig henvendelse og kl. 10-13 mandag-torsdag via telefon.

Se siden med sekretariatets kontaktinformationer.