Info til Golfdanmark om Roskildes udvidelsesplaner

På Golf.dk kan man lige nu læse en historie, hvor formand for Roskilde Golf Klub, Kim Møller Behrend, forklarer resten af Golfdanmark om den kommende udvidelse af par 3 banen til en intermediatebane.

Projektet i Roskilde er et af i alt 41 baneudviklingsprojekter, som Dansk Golf Union har registreret, at klubberne har gang i rundt om i landet. Stigende medlemstal og måske nogle års efterslæb har gjort, at mange klubber har forskellige projekter i gang.

Til Golf.dk siger Kim Møller Behrend bl.a.:

“Roskilde er en af de klubber i Danmark, der har det største spillemæssige pres på sin 18-hullers bane, og med den nye intermediatebane vil vi skabe et tilbud til ældre, juniorer, begyndere og dem, der gerne vil gå ni huller på 1,5-2 timer. Herved håber vi også at lette presset lidt på 18-hullers banen.”

En af de kommende dage vil vi her på hjemmesiden fortælle mere om udvidelsesplanerne i form af et interview med den entreprenør, der skal lave arbejdet.

Indtil da kan du læse nyheden på Golf.dk her.