Vil du være forcaddie til DGU landsfinale i Roskilde 4/10 2020?

Søndag den 4. oktober 2020 er Roskilde Golf Klub vært for Dansk Golf Unions landsfinale for juniorhold. Det betyder, at der kommer til at blive vist rigtig god golf denne dag.

På dagen bliver der brug for nogle forcaddies, og dette er derfor en efterlysning. Kunne du have lyst til at hjælpe med denne opgave, så kontakt meget gerne sekretariatet.

Opgaven på dagen vil typisk være at være til stede på bestemte huller, hvor spillerne selv har svært ved at se, hvor bolden lander.  Derfor gælder det om at holde øje og hjælpe spillerne – og måske også give startsignal til de efterfølgende spillere, når der er klar bane. De præcise opgaver bliver uddelt på dagen.

Typisk vil man være sammen to og to – så sekretariatet og matchudvalget håber, at flere har lyst til at være med.

På dagen spilles der  to x hulspil uden handicap over ni huller: semifinaler om formiddagen og bronzekamp/finale om eftermiddagen. Holdene spiller to singler og en fourball. Der er altså i alt fire dygtige hold i spil.

Du behøver ikke at stå til rådighed hele dagen – sekretariatet og matchudvalget fordeler vagterne formiddag og eftermiddag ud fra hvor mange der tilmelder sig.

Her kan du se siden med sekretariatet.