Kaninmatch med fællesspisning 31/8 – tilmelding senest onsdag

Hver mandag er der kaninmatch, hvor nye medlemmer og flexmedlemmer kan spille med rutinerede og få et indblik i, hvordan det er at spille på den store bane.

Det har igen i år været en stor succes og mandag den 31. august afholder kaninudvalget traditionen tro både spil og fællesspisning, hvor Peter i Restaurant Birdie tænder op i grillen med forskelligt kød og hertil div. tilbehør.

Det koster 100 kr. for deltagelse og grillmenu, og heri er der indregnet en stor alm. øl eller lign.

Tilmeld dig på GolfBox som du plejer, men senest onsdag den 26. aug. inden kl. 12, – denne dag vil du blive trukket 100 kr.

Sidste frist er sat til onsdag middag, a.h.t. restaurantens indkøb, bemanding m.v.

Vi skal spille ”texas scramble” med præmier til de tre bedste hold, og næstsidste hold. Og der vil desuden være udnævnelse af årets kanin samt udtrækning af fine klappepræmier.

OBS: Da vi gerne skulle have mad i rimelig tid, starter matchen ½ time tidligere: kl. 16.30.

Gå ikke glip af denne aften.

Kaninmatcherne forsætte herefter til og med 21. september, men starter kl. 16.30

Kaninudvalget