Forbedret klubhus, når vi igen må komme derind

Under Corona-pausen, hvor klubhuset har været lukket, er der sket forskellige forbedringer, som vi kan glæde os til, når der igen bliver åbnet.

Først og fremmest er der kommet nye stole. De gamle var meget slidte, og ca. en gang om ugen var der en, der brød sammen. Så nu er der kommet nye, der angiveligt er bedre at sidde på og som også er nemmere at stable.

I forbindelse med de nye stole er der også blevet ryddet op på lageret i det gule hus. Det betyder, at reserve-stole og -borde nu kan opmagasineres derovre og fremover ikke kommer til at fylde op inde i herrernes omklædningsrum.

Både i herrernes og damernes omklædningsrum er der bokse til opbevaring af værdier. I disse bokse kan du lægge ting, mens du er ude og spille en runde. Og der sidder en nøgle i, som du tager med dig, og sætter tilbage i skabet, når runden er forbi. Der har været eksempler på, at spillere har brugt boksene permanent og taget nøglerne med hjem. Nogle har så glemt det igen med det resultat, at skabene ikke har været til at bruge for andre. Nu er de blevet brudt op og der er sat nye låse i.

I hele klubhuset er der desuden sket en hovedrengøring – og ved udgangsdørene til terrassen er der kommet nye håndtag, da de gamle var slidte. Endelig er der som tidligere nævnt blevet renset fliser hele vejen rundt om klubhuset, så terrassen i år ser meget flottere ud. På billedet kan man se forskellen fra før og så de rensede fliser.

Sekretariatet og restauranten glæder sig til at vise alle forbedringerne frem, når vi forhåbentlig snart får lov til at åbne klubhuset igen.