Åbningsmatch 29. april – plads til 180

En af de mest populære turneringer i Roskilde Golf Klub er åbningsmatchen, hvor vi alle glæder os til at komme ud på sommergreens. Vel ikke mindst i år, hvor vi er lidt senere på den end normalt.

Årets åbningsmatch er igen sponseret af Jyske Bank, og den finder sted søndag den 29. april. Tilmelding åbner i GolfBox fredag den 6. april. Log in – og se nederst i menuen til venstre under ”Klubturnering”.

Der bliver spillet i tre lige store rækker – og alle fuldtidsmedlemmer er velkomne til at deltage – du må dog maksimalt have et handicap på 48.

Dagens sponsor, Jyske Bank, byder på mad, som er klar i Restaurant Birdie, når I kommer ind efter runden.

• De første i A-rækken starter kl. 7
  • De første i B-rækken starter ca. kl. 9
  • De første i C-rækken starter ca. kl. 11.20

Startlisten er klar dagen i forvejen.

Det koster 100 kr. at være med, og sidste frist for tilmelding, hvis der er ledige pladser, er onsdag den 25. april kl. 23.59.

Her kan du se siden, der viser data om turneringen direkte fra GolfBox.

Herunder kan du se billeder fra Jyske Banks Åbningsmatch 2017: