Eliten pudser formen af på Schloss Lüdersburg

”Den kolde vinter og det våde forår har ikke været de optimale træningsforhold for alle og ikke mindst for vores elitespillere”, oplyser cheftræner, Lasse Frölich, som glæder sig til endelig at komme på ”græs” og få finpudset formen til den forstående sæson.

I den kommende weekend drager han sammen med sin nye ”pro-assistent” Lena Tatiana
Nielsen, og 23 af klubbens bedste spillere til Schloss Lüdersburg i Tyskland, der med sine to 18 hullers mesterskabs sløjfer skal danne base for dette års træningslejr.

”Lena er faldet rigtig godt til her i klubben og vil være en markant styrkelse af vores damehold”, fortsætter Lasse, som dog måtte sige farvel til Martin Hansen, som er blevet chef-pro i Næstved Golf Klub.

Klubben kan dog glæde sig over, at en af Danmarks største talenter, Andreas Sørensen, er vendt tilbage til sin barndomsklub, og er klar til at turne ud for klubben.

Andreas Sørensen blev dansk mester i 2014 og vandt en flot sølvmedalje i 2016.

Også i år vil flere af vores dygtige juniorer være at finde i truppen.

Danmarksturneringens 1. og 2. spillerunde er i weekenden den 5. og 6. maj.

Her er siden med eliteholdenes kampe og resultater – og foto af spillerne.