Kaninmatcher om mandagen – nu med tilmelding

23. april starter sæsonen for kaninmatcher om mandagen. Det er muligheden for nye medlemmer at komme godt i gang med at spille på den store bane – rutinerede er også velkomne, men deltagelse er på “kaninernes” betingelser.

Kaninudvalget sammensætter holdene, så de består at både nye og rutinerede – og meningen er så, at de rutinerede ikke bare skal spille deres eget spil, men skal hjælpe de nye med vejledning undervejs.

Det koster 20 kroner at være med – og som noget nyt i 2018 bliver deltagelse med tilmelding på forhånd. På den måde slipper kaninudvalget også for at håndtere modtagelse af penge.

Nyt – tilmelding senest kl. 12 via GolfBox

Tilmelding skal nu senest ske på dagen senest kl. 12. Det er altså ikke nok bare at møde op med 20 kr.

Tilmelding foregår ved at logge sig på GolfBox (se login boksen på forsiden) – og nederst i menuen til venstre skal man gå ind i “Klubturneringer” og så finde kaninmatchen på den dag, man gerne vil være med. Klik på den og tilmeld dig – du skal så betale de 20 kr. med det samme med dit Dankort.

Kaninmatcherne er for fuldtidsmedlemmer og flexmedlemmer.

Det er et udvalg af frivillige, der på skift står for kaninmatcherne.

Her kan du læse om kaninmatcherne – og se, hvem der sidder i udvalget.

På billedet ses kaninudvalget, den dag i marts hvor de planlage hele sæsonen. Ole Rye Jensen – ny i udvalget – manglede denne dag.

Kaninmatcherne er altid om mandagen – i denne sæson fra 23. april til og med 3. september. Der kan dog være enkelte mandage, hvor der ikke spilles, så hold øje med kalenderen på forsiden af hjemmesiden. Fx spilles der ikke 2. pinsedag den 21. maj.