To ekstra konkurrencer på Herredagen 2024

Med en helt ny hole-in-one konkurrence og en særlig onsdags-vinderpræmie sætter Herredagen i denne sæson nogle nye initiativer i søen.

Hole-in-one konkurrence

Den første konkurrence handler om, at alle herredagsmedlemmer kan betale 50 kr. og på den måde sætte penge ind på en konto, der er reserveret til den spiller, der laver hole-in-one.

Konkurrencen løber på alle onsdags-herredage samt de onsdage, hvor der er forårs- og sæsonafslutningsmatcher.

Hvis man vil deltage i præmieræset om en hole-in-one gevinst, indsætter man 50 kr. på herredagens klubbens Mobile Pay hole-in-one konto nr. 375017, husk medlemsnummer og navn.

”Første hole-in-one vil udløse den indbetalte sum på kontoen, dog reserveres der en beskeden sum, så der også er en rimelig sum penge, hvis der er to hole-in-ones kort tid efter. Efter en hole-in-one kan der indsættes en ny betaling, så man fortsat deltager i konkurrencen. Er der ved sæsonafslutningen penge på kontoen, overføres beløbet til næste sæson,” lyder det fra herredagsudvalget, der består af Bjørn Pedersen, Ulf Carlsen, Finn C. Nielsen og Niels Træden.

På billedet er det Anders Teilgaard i forbindelse med en hole-in-one, han var heldig/dygtig at lave.

Ekstra sponsorpræmie – fra Sparekassen Kronjylland

Den anden konkurrence handler om mulighed for at vinde særlige VIP-billetter til Danish Golf Championship på Lübker Golf Resort til den afsluttende runde søndag den 25. august 2024. Det er den tidligere ”Made in Denmark”, der nu har fået navneforandring.

Præmien er sponseret af Sparekassen Kronjylland og det er direktør Johnny Kristiansen, der onsdag den 19. juni 2024 ved Herredagens forårsafslutning trækker vinderen blandt de 40 ”dagens vindere”, der har været gennem forårsturnering, og som er til stede ved afslutningen.