38 på besøg til Golfens Dag – stadig pladser på forårshold

Roskilde Golf Klub havde søndag den 14. april igen åbent hus i anledning af Golfens Dag 2024 og havde i tidsrummet kl. 10-14 besøg af 38 interesserede besøgende trods kulde og blæst.

De besøgende blev udstyret med en golfbag med diverse udstyr og blev vist rundt af begynderudvalget og andre frivillige fra klubben. De kom forbi drivingrange, hvor Victor og Martin gav en kort instruktion i grib og slagteknik. Derefter fik de mulighed for at deltage i en konkurrence (tættest på flaget) om et gratis prøvemedlemskab. Vinderen blev Tina Baunsgaard.

De fik desuden mulighed for at prøve indspilsbanen, puttinggreen samt at spille hul 1 på Skjoldungen.

Sidst men ikke mindst blev besøget afsluttet i Restaurant Birdie med en forfriskning og en snak om klubbens sociale liv, prøvemedlemskab mm.

Det nye begynderudvalg (Merete Koefoed, Lise Aaberg, Else Juul, Henning Doktor og Anders Teilgaard) har i samarbejde med Roskilde Golf Klub stået for arrangementet.

Begynderudvalget

• Se siden med tilbuddet om at blive prøvemedlem i foråret 2024

Herunder kan du se en række fotos fra Golfens Dag 14. april 2024: