Nu begynder udesæsonen for mikroer og juniorer

Onsdag den 3. april 2024 begynder træning for mikroer og juniorer.

• Juniorerne mødes på drivingrange kl. 16.30
  • Mikroerne mødes på drivingrange kl. 17.00

Husk at være klar på drivingrange fem minutter, før træningen begynder og vær iklædt tøj efter vejret, inkl. gode sko. Gummistøvler kan ikke anbefales til golf, heller ikke selvom det regner, da de er for glatte på græsset.

• Juniortræning er hver mandag og onsdag kl. 16.30-18.00
  • Mikrotræning er hver onsdag kl. 17.00-18.00

Torsdag begynder banetræning og fortsætter hver torsdag sæsonen igennem.

Banetræning er en mulighed for, at juniorer og mikroer kan øve golf spillet og afprøve det, de har lært til træning.

Sidste torsdag i måneden arrangeres der juniormatch, hvor vi slutter af med præmieoverrækkelse og fælles aftensmad for egen regning.

For spil på Store Skjold mødes vi på puttinggreen kl. 16.15, hvor vi fordeler hold og hygger, inden ungerne sendes afsted fra kl. 16.30. For spil på Skjoldungen mødes vi på puttinggreen kl. 16.45, hvor vi fordeler hold og hygger, inden ungerne sendes afsted fra kl. 17.00. Ved nyere og yngre medlemmer, der skal spille uanset bane, er det nødvendigt at have forældre markør/medspiller med på banen.

Forældre, mikroer og juniorer kan med fordel melde sig ind i Facebookgruppen for juniorer og mikroer i Roskilde Golf Klub Denne gruppe bruger vi som værktøj til at give beskeder og informationer hen over året. I kan også selv aktivt bruges siden til at finde spilaftaler, kørselsaftaler og skrive hvordan det er gået i de turneringer i deltager i.

Vi glæder os til at komme i gang med sæsonen.

Glædelige golf hilsner

Ungdomsudvalget