Kickstart med forårsmatch for prøvemedlemmer fra 2023

Har du været prøvemedlem i Roskilde Golf Klub i 2023 og meldte dig bagefter ind i klubben, så kommer her et helt særligt tilbud til dig.

Klubbens nye begynderudvalg har nemlig besluttet at arrangere en forårsmatch på Skjoldunge-banen tirsdag den 23. april kl. 17. Det kan være en god måde at komme i gang med sæsonen for nyere medlemmer, der måske har ligget golfstille hen over vinteren.

Begynderudvalget håber, at rigtig mange prøvemedlemmer både fra forår og efterår 2023 vil melde sig til, både for at komme ud og banke rusten af, men også for at møde andre og dermed måske indgå nogle aftaler om spil på andre tidspunkter.

Der er mødetid kl. 16.45, hvor begynderudvalget giver nærmere besked om matchen. Umiddelbart derefter starter matchen som en “gunstart”. Det vil sige, at alle deltagere starter på samme tid på forskellige huller på banen og spiller så ni huller.

Efter matchen mødes alle i Restaurant Birdie til en forfriskning samt præmieuddeling. Der vil desuden være information om kaninmatcherne, som afvikles hver mandag i løbet af sæsonen. Kaninmatcherne henvender sig til medlemmer i handicapgruppen 36-54.

Der er åbent for tilmelding i Golfbox fra den 3.april. Tilmelding slutter den 19. april kl. 18.

Max. antal deltagere er 44, og det er først til mølle.