Forstærker ungdomstræning i år – nye juniorer er velkomne

Onsdag 20. marts 2024 var mikro/juniorforældre indkaldt til forældremøde i klubben. Der blev serveret kaffe og chokolade og ungdomsudvalgsformand Anne Sofie præsenterede årets program samt udvalget, som udover Anne Sofie består af golfpro Martin og Ditte, Sara, Sanne, Jacob og Søren.

Der var ca. 15 forældre denne aften samt et par børn.

I år forstærker vi ungdomstræningen med træning af pro Martin Hansen mandage og onsdage samt mikrotræning torsdage, hvor Ditte hjælper Anne Sofie og Sara med de mindste. Om torsdagene vil der ligeledes være juniorbanetræning (Søren).

Det bliver en spændende sæson, hvor vi håber at se rigtig mange mikroer, juniorer og forældre/pårørende i klubben.

Og vi har plads til flere – tag endelig fat i os, hvis du kunne tænke dig at spille ungdomsgolf eller kender nogen, der kunne have lyst.

Søndag 24. marts blev den sidste mikro/junior vintertræning afholdt inden sommersæsonstart. Sara havde booket tre tider på Skjoldungen og inviteret via ROGK ungdoms Facebookside. Otte unge/forældre ankom og vi spillede i to hold.

Sara havde lidt godter med til os i form af chokoladeharer. Lækkert.

Vi hyggede os i de to grupper, der bestod af Felix, Isabella, Sara, Christian, Bent, Christian, Oliver og Søren. Og selvfølgelig var det de unge, der var bedst.

Det har været fremmende for fællesskabet, at vi har kunnet mødes i Harekær Golf Klub (indendørs) samt Tjørnegårdshallen et par gange om måneden i løbet af vinteren. Vi håber at kunne forlænge golftræningen også næste vinter.

Det ene foto nederst er er fra forældremødet og det andet er fra spillet på Skjoldungen i søndags.

På vegne af ungdomsudvalget

Søren Frøsig Rasmussen