Vil du spille med i Parmatch 2024?

Efter nogle år med nedgang fik Parmatch en opblomstring i 2023 og nu er Parmatch-udvalget klar til at tage imod tilmeldinger til 2024-sæsonen.

Igen i 2024 er der tre spilledage – med stor middag, hygge og præmieuddeling om aftenen efter den sidste match lørdag den 14. september.

I forhold til 2023 er der lavet lidt om på spilleformerne de enkelte dage. Det kan I læse om på Parmatch-siden.

For at deltage skal man være ægtepar, samboende eller kærestepar. Alle kan være med uanset handicap, men begge skal være fuldtidsmedlemmer i klubben.

Her er spilledatoerne for 2024:

• 1. runde: Lørdag den 4. maj 2024, første start kl. 11.30
  • 2. runde: Lørdag den 8. juni 2024, første start kl. 11.30
  • 3. runde: Lørdag den 14. september 2024, første start kl. 9.30

Der kan arrangeres reservespil, hvis der er en af dagene, I ikke kan spille med.

Tilmelding er i gang – udfyld formularen på Parmatch-siden og overfør derefter 400 kr. til Parmatch-udvalget, enten på Mobile Pay eller til udvalgets bankkonto.

På billedet er det de fire arrangører af Parmatch, Henrik og Neel Schucany, Charlotte og Henrik Vincents.

PS: Husk også, at der er mulighed for at tilmelde sig andre ”klub i klubben”-aktiviteter i 2024, fx: