Vinterbanerne åbner igen lørdag den 17. februar 2024

Det har været en vinter med rigtig meget banelukning – ikke bare i Roskilde, men på mange baner landet rundt.

Roskildes to vinterbaner åbner imidlertid igen lørdag den 17. februar 2024, da vejrudsigten for de kommende dage ser anstændig ud.

Det vil stadig være sådan, at der på enkelte huller er vådt, men bare det at komme ud og spille igen, vil være en gevinst for de rigtig mange, der plejer at spille vintergolf.

Det kan absolut anbefales at komme ud og få noget frisk luft samtidig med, at golfsvinget bliver holdt ved lige.

Husk, at du skal booke tid i GolfBox som normalt og også bekræfte din tid på skærmen i klubhuset eller på GolfBox app’en på spilledagen. Derimod kan du ikke skrive scorekort ud med antal tildelte slag, da man ikke kan handicapreguleres på vinterbanerne. På skranken i klubhuset ligger der nogle scorekort – og ved siden af hænger der en konverteringstabel, så man kan se, hvor mange tildelte slag, man har, ud fra ens golfhandicap.