SGO-ordning fortsætter i 2024 – med alle klubber

Også i 2024 bliver der mulighed for at tilmelde sig en fællesspil-ordning med andre klubber i området.

Ordningen er blevet evalueret og alle klubber har sagt ja til at fortsætte. Prisen bliver fortsat 995 kr. – og for den pris kan du spille uden betaling i Holbæk, Sorø, Hedeland, Frederikssund, Odsherred og Skovbo. På de to sidste baner er der et maks. på 10 spillede runder pr. år.

Ordningen hedder SGO, som står for ”Super Greenfee Ordning”. Den er for fuldtidsmedlemmer og gælder fra 1. marts til 30. november.

Har du været tilmeldt SGO i 2023 bliver du automatisk overflyttet til 2024, men du kan selvfølgelig melde fra via henvendelse til sekretariatet. Der kommer en mail om det senere på året.

”Vi er glade for, at SGO-ordningen fortsætter. Den er meget populær med i alt 456 fuldtidsmedlemmer, som på den måde nemt kommer ud og spille nogle andre baner. Samtidig skaber det luft på vores egne baner. Sidste år kom Skovbo til som ny klub og de har også sagt ja til at fortsætte,” fortæller daglig leder, Jesper Wedersøe.

Når du er tilmeldt SGO og booker på en af de andre baner i ordningen, så sørger GolfBox automatisk for, at der ikke bliver opkrævet betaling. Så skal du bare bekræfte din tid og udskrive scorekort, når du møder op. Det er meget vigtigt at bekræfte tid ligesom på vores egen bane. Bekræftelsen bliver nemlig også brugt i forbindelse med den interne afregning klubberne imellem.