Mads Viemose Larsen rykker op på herrelandsholdet

Roskilde Golf Klub har ikke længere en drengelandsholdsspiller. Her har Mads Viemose Larsen ellers været en flot repræsentant for klubben, men nu er han blevet for gammel. Heldigvis har han fået tilbuddet om at rykke op på herrelandsholdet og derfor er han en del af den samlede herrelandsholdstrup, som netop er blevet offentliggjort.

”Det er jeg rigtig glad for. Jeg bliver i forvejen trænet af Martin Kold, der er træner på herrelandsholdet og samtidig er det godt at være del af en trup, hvor jeg både har mange gode venner og hvor der bliver arrangeret forskellige ting for os,” fortæller Mads.

I løbet af vinterperioden kommer der flere træningslejre både i Danmark og i udlandet som supplement til ugentlige onsdagstræninger, der foregår i Ishøj.

Herrelandsholdet består af en gruppe af de bedste amatører over 18 år. Nogle i truppen er på college i USA, så det er ikke alle, der er hjemme i Danmark til hverdagstræningerne.