Match for efterårets prøvemedlemmer 7/10 2023

Lørdag den 7. oktober 2023 holder udvalg for prøvemedlemmer en match på Skjoldungebanen for alle efterårets prøvemedlemmer.

Det er en rigtig god mulighed for at mødes med de andre prøvemedlemmer og samtidig opleve at spille på banen inklusive hygge og spisning bagefter.

Konceptet er, at du på forhånd tilmelder dig via GolfBox – se link på forsiden af hjemmesiden. Her bruger du dit medlemsnummer, fx 38-1234, og din kode og så finder du menupunktet “Klubturneringer”. Under 7. oktober er prøvemedlemsmatchen, som du tilmelder dig og samtidig betaler de 160 kr., som det koster. Disse penge dækker frokost og præmier.

Der er tilmeldingsfrist mandag den 2. oktober kl. 12.

På dagen møder du op kl. 9.30, hvor du modtager informationer og scorekort og får at vide, hvilket hul du skal starte på. Alle starter nemlig samtidig kl. 10 på forskellige huller på banen (det kalder vi en gunstart).

Vi spiller stableford – det betyder, at vi tæller point ud fra det antal slag, du har i forhold til dit golfhandicap.

Når alle har spillet ni huller, mødes vi i klubhuset til frokost og præmieoverrækkelse.

Billedet er fra prøvemedlemsmatchen i efteråret2022.