Seniorafslutning 2023 – vintergolf fortsætter med over 80 deltagere

Seniorklubben afholdt torsdag 28. september afslutning på sommergolfen 2023.

72 spillere spillede Mexican Scramble med efterfølgende spisning, hvor Restaurant Birdie havde lavet lækker tapas og kaffe med kager, hvor 76 deltog. Der har været tilmeldt 104 til sommergolfen i 2023.

Otto Suenson Vinhandel havde skænket to magnum flasker rødvin, der blev fejret ved at spille nærmest flaget på hullerne 5 og 17.

Seniorklubben afholder hvert år sommergolf i årets 2. og 3. kvartal og vintergolf i årets 4. og 1. kvartal og alle matcher afvikles nu om torsdagen. Vintergolfen starter torsdag 5. oktober med mødetid senest 8.45, hvor der p.t. er tilmeldt 82 spillere.

Der spilles gunstart og der spilles i en dame- og en herrerække – derudover er der en gennemgående turnering både sommer og vinter.

Dagens match blev vundet med en delt 1. plads af Arne Beyer, Ellen Skarsholm, Poul Sarfelt, Inge Lise Jørgensen og Ole Rye Jensen, Ole Juul Lund, Svend Erland Jensen, Inger Margrethe Nissen og 3. pladsen af Thorkild Rasmussen, Svend-Åge Christiansen, Ole Steen Olsen, Tove Schneider.

Nærmest flaget blev vundet på hul 5 af Philip Evans og på hul 17 af Christian Kubel.

Den gennemgående turnering blev vundet af 1) Jette Nørlund Jensen (ikke på billedet) 2) Eli Vibeke Olsen og 3) Ellen Skarsholm og herrerne 1) Jan Hoffmeyer 2) Hans Kristian Olesen og 3) Christian Kubel.

Seniorklubben fejrede kvartalets runde fødselarer Leif Petersen, Jørgen Andersen, Christian Kubel, Hanne Corfitzen, Tove Duus og Birthe Christiansen (ikke på billedet).

Seniorklubbens “vandrepokal” PEDRO blev motiveret og videregivet af det seneste kvartals modtager, Tove Schneider, til Leif Petersen.

Seniorklubbens formand Ejvind N. Jensen orienterede om nedsættelsen af klubbens caféudvalg, hvor Hanne Tvede er seniorklubbens repræsentant og roste arrangementsudvalget Hans Kristian Olesen, Arne Beyer og Grethe Risegaard, der igen i år har stået for et tre-dages-arrangement i Horsens og Himmelbjerget og en-dags-arrangement i Værebro. Der er allerede sendt en invitation til seniorklubbens medlemmer om 3-dages-tur i maj 2024.

Seniorklubbens kontaktperson i bestyrelsen, formand Flemming B. Nielsen, orienterede om bestyrelsens fokusområder og besvarede deltagernes spørgsmål.

Tak for en dejlig dag og afslutning på sommergolf 2023 i seniorklubben.

Styregruppen

Jan Hoffmeyer, Ole Strangholt, Per Ougaard og Ejvind N. Jensen

Her er der fotos fra kvartalsafslutningen september 2023: