Generations rekord med hygge, spil og spis – deltagere i alle aldre

Søndag den 3.september 2023 fik vi endnu engang afholdt generationsmatch i Roskilde Golf Klub. Turneringen, der ligger under ungdomsudvalget men er åben for generationer i alle aldre, kunne i glæde sig over 28 tilmeldte hold, hvilket er rekord i turneringens nyere levetid.

Vi spillede greensome, hvilket vil sige at alle spillere slår ud fra tee og man derefter vælger en bold at spille videre med, hvor man så skiftes til at slå. Vi havde mere end godkendt efterårsvejr og rygterne fra banen er, at der blev spillet utrolig god golf og at deltagerne havde en meget hyggelig dag på tværs af niveau og aldersgrupper.

Det blev et tæt kapløb om sejren og turneringsledelsen måtte kigge på scoren på bag 9, før præmierne kunne uddeles til de tre dygtigste hold – stort tillykke til vinderne,

Her er præmiemodtagerne:

1. Team Engelbrecht/Hansen 38
  2. Team Nielsen 38
  3. Team Djurhuus 36

Vi sluttede en super god dag med buffet i Restaurant Birdie, hvor der både blev uddelt fine præmier og selvfølgelig var der også fundet fine klappe præmier frem.

Tak for en super god dag, og vi glæder os til at se jer næste år.

På vegne af ungdomsudvalget

Jacob Nielsen

Herunder kan du se en masse fotos fra matchen – fotografen er Søren Frøsig Rasmussen: