Se fotos og resultater fra seniorgolf klubtur til Værebro

Mandag 4. september 2023 var 41 spillere fra seniorklubben samlet til match i Værebro Golfklub.

Matchleder Arne Beyer havde arrangeret en individuel stableford match og samtidig en holdmatch, hvor der blev spillet to og to.

Værebro GK havde banen i fineste stand, restauranten serverede det lækreste smørrebrød og vejret var perfekt golfvejr.

Resultaterne og stemningen var helt i top ved afslutningen med spisning og præmieoverrækkelse. Se stemningsbillede fra spisningen i klubbens telt nederst – her er der også fotos af matchleder Arne Beyer + præmievinderne.

Vinder af damerækken: Alice Tarnø

Vinder af herrerækken: Hans Kristian Olesen

Holdkonkurrencen:

1. Alice Tarnø og Hans Kristian Olesen
  2. Grethe Risegaard og Bjarne Dalgaard
  3. Merete Rasmussen og Per Krogh Rants

Stor TAK til dagens arrangører, Arne Beyer og Grethe Risegaard.

Arrangementsudvalget mailer snarest en opfordring til seniorklubbens medlemmer om at byde ind med forslag til arrangementer i andre klubber i 2024.

Tak for en dejlig dag.

På Styregruppens vegne

Ejvind N. Jensen

Her kan du læse mere om seniorgolf, som spiller både sommer og vinter.

Herunder kan du se fotos fra arrangementet i Værebro: