Festaften, da kaniner spillede holdspil og hyggede

Med en flot “afslutning”, 73 glade deltagere, hyggeligt holdspil og spisning og præmier bagefter i godt vejr blev årets kanin-“afslutning” en stor succes.

“Afslutning” står i “gåseøjne”, da det godt nok var en markering af årets sæson, men kaninmatcherne fortsætter nu september ud, så det var bare sidste gang, det var muligt inden for mørkets frembrud at gennemføre arrangementet inklusive hygge og spisning efterfølgende.

Kanin-“afslutningen” blev holdt på Store Skjold med 73 deltagere – og de spillede holdspillet Mexican Scramble.

Restaurant Birdie havde sørget for grillmad bagefter, så alle spiste sammen. Der blev uddelt i alt 18 klappepræmier bl.a. sponseret af BC Catering, klubben og Restaurant Birdie.

Årets kanin blev Brian Brinkmann, der er i år er gået fra 54 til 39 i handicap. Det er Anders Teilgaard fra kaninudvalget, der overrækker ham vin, bolde og ….. gulerødder.

Kaninmatcherne fortsætter altså i september som normalt med to starter kl. 15 og 17.30 på Skjoldungen.

Herunder kan du se fotos fra kanin-“afslutningen”: