VVS-sejr ved flot sponsormatch med BDO som vært

Kan det virkelig passe? Vinderne af sponsormatchen i Roskilde Golf Klub havde ikke lige set den komme, da deres navn blev råbt op til sidst.

Havde matchens sponsor, revisionsfirmaet BDO (der også tager sig af rådgivning og regnskab), taget en fridag og ikke revideret scoren? Men rigtigt var det. Med 1×33 og 2×29 + en ”pedro”, der tildeler holdet 28 points, blev Team Roskilde VVS med ejer Lars Christiansen og hans to disciple vinder af årets 3. sponsormatch, forfulgt af Falk Tag & Facade og Leons Murerforetning.

Sponsormatchen blev afviklet med 82 deltagere – med 18 hullers spil omgivet af fælles morgenmad og frokost leveret af Restaurant Birdie.

Undervejs var der rullende forplejning, som BDO som dagens sponsor også havde sørget for. Så med god forplejning, godt vejr og en meget velplejet bane var der ingen andre undskyldninger end ens egne golfevner for ikke levere en god score.

Det må man i øvrigt sige, at dagens individuelle vinder gjorde. Brian Harder, der i forvejen kun havde syv ekstra slag på banen, formåede at score 41 points. Det var ingen andre i nærheden af.
Matchen var en del af de tilbagevendende aktiviteter i Roskilde Golf Klubs sponsornetværk. Her er der som oftest golf på programmet, når sponsorerne mødes. Og det gør de ved de fire årlige sponsormatcher og ved den årlige udlands-sponsortur.

Sponsorerne er præsenteret her på hjemmesiden og som noget nyt har hver enkelt sponsor mulighed for at få vist en kort præsentation af sig selv – plus kontaktoplysninger og et foto af den person, der er firmaets kontaktperson til medlemmerne i golfklubben, når de henvender sig med en forespørgsel om en ordre.

Sponsorerne er opdelt i flere forskellige grupper, så det er nemt at finde ud af, om der er en sponsor, der kan hjælpe, hvis man som medlem står derhjemme og har brug for en elektriker, it-rådgivning, salg af en bolig, revision, vin, en ny rude eller lignende.

Sponsorerne blev på dagen opfordret til at bruge denne mulighed for promovering, så langt flere sponsorer end i dag, har en lille præsentation knyttet på deres firma.

Her kan du se sponsorsiden med oversigten over alle klubbens sponsorer.

Næste sponsormatch er fredag den 29. september 2023.

Herunder kan du se fotos fra sponsormatchen fredag den 18. august 2023.