Peter får fast makker til at holde styr på Birdie

Restaurant Birdie har nu fået et ekstra hoved til at hjælpe med at holde styr på arrangementer, menuer, priser, personalet i baren og frem for alt forespørgsler på fremtidige arrangementer.

Lene Frederiksen, der det seneste halvandet års tid har arbejdet for Restaurant Birdie i Hedeland Golfklub, får nu fast tilknytning i Roskilde Golf Klub i stedet. Her vil hun være det faste ansigt i baren – selvfølgelig sammen med de andre ansatte, men med den ekstra funktion, at Lene står for koordinering og styring.

”Det har længe været sådan, at jeg har haft udfordringer med at nå det hele og det er både til frustration for personalet og til irritation for mig selv, hvis der er for mange ting, jeg ikke får givet nok opmærksomhed eller vi skal lave nødredninger på. Derfor er jeg rigtig glad for, at Lene nu kan aflaste mig og samtidig sørge for, at både medlemmer og gæster udefra får en god behandling fra start til slut. Det er hun rigtig god til,” fortæller Peter Lassen og Lene supplerer:

”Alle kan bare tage fat i mig, hvis de skal holde et arrangement. Det gælder både medlemmer, klubber i klubben eller gæster udefra. Så sørger jeg for at lave aftalerne om menu, priser og evt. andre ting, fx specielle bordopstillinger. På den måde får Peter mere overskud til at tage sig af maden.”

Lene har arbejdet med salg og service i mange år – i restaurantbranchen senest hos Sallie’s Restaurant & Snack Bar.

Peter har stadig sit normale telefonnummer, men fremover vil det primært være Restaurant Birdies nummer eller mailadresse, der skal bruges ved kontakt.

Skriv derfor til eller ring på tlf. 91 55 15 58 – eller tag fat i primært Lene i restauranten.

”Lene er kontaktpersonen, når hun er her. Hvis Lene ikke er her, så tager man selvfølgelig bare fat i mig. Og hvis ingen af os er her, så skriv til os eller bed personalet i baren om, at I bliver ringet op,” siger Peter, der glæder sig til fortsat at levere god mad til gæster i Restaurant Birdie.