Porto Santo 2023: Ønsker til teetider

Herunder kan deltagerne i Roskilde Golf Klubs udlandstur til Porto Santo 2023 melde ønsker ind til spilletider.

Vi kan ikke love, at alle ønsker bliver opfyldt, men vi gør, hvad vi kan i forhold til, hvad der er muligt.

Der er plads til, at alle kan komme ud og spille enten på ankomstdagen søndag om eftermiddagen eller dagen efter. Om søndagen er der seks teetider til 24 personer til 18 huller og mandagen 19 teetider til 76 personer til 18 huller. Derudover er der både søndag og mandag fra 13.52 og frem teetider til en runde, hvor man mindst kan spille ni huller, men nok ikke nå at fuldføre en hel runde på 18 huller, inden det bliver mørkt. Men altså en god måde at komme i gang på. Vi skal nok få spillet masser af golf i ugens løb.

Vi laver to klubmatcher i ugens løb – en individuel stablefordturnering onsdag eller torsdag + en holdmatch om fredagen. Vi håber, at alle vil være med i disse social matcher, men du skal melde tilbage, om du vil være med i disse to matcher. Øvrige dage bliver der mulighed for frit spil det antal gange, I ønsker – med mindre mange vil spille mere end deres oprindelige ønsker.

På golfbanen er der officielt en handicapgrænse, som flere af os overskrider. Vi har fået lov til at få alle med alligevel – mod at vi holder flowet på banen. Det betyder, at vi spiller readygolf og samler op, når vi har brugt vores tildelte slag, så vi kan holde tempoet. Hvis du har et handicap over 36, kan det være en fordel at vælge eftermiddagstider de dage, hvor det er muligt. Her er presset på banen lidt mindre.

På forhånd er alle lagt ind på banen på en række tilfældige teetider, der nu også fremgår af jeres billet. Disse tider skal I ikke tage jer af. De er kun sat ind i systemet for at vi kunne være sikre på at beholde vores reservationer.

Herunder kan du udfylde dine ønsker til teetider + om du vil med til vores sociale matcher + om du har brug for buggy til at køre rundt på banen – bemærk, at der er et begrænset antal buggier.

Tiderne søndag og mandag fra 13.52 og frem er med det forbehold, at man nok ikke kan nå at spille 18 huller, inden det bliver mørkt. Så man spiller så mange huller, man selv ønsker.
    Bemærk, at fredag bliver matchdag + enten onsdag eller torsdag.
  • Skriv i så fald så mange navne som muligt. Vi kan ikke garantere, at alle ønsker kan opfyldes alle dage – vi blander, så vi ikke spiller med de samme hver dag, men par kan selvfølgelig ønske at spille sammen.