Sidste chance for plads på Porto Santo til november

Afbud fra et par stykker giver nu andre muligheden for at melde sig til Roskilde Golf Klubs tur til Porto Santo 5.-12. november 2023.

Der er 1 sikkert værelse – måske tre, hvis vi er heldige. Men det er absolut sidste chance. Er du interesseret kan du læse mere om turen på 50-års jubilæumssiden, da turen er en del af vores 2023-jubilæumsaktiviteter.

Hvis du vil prøve at komme med, så udfyld formularen og skriv dig op på ventelisten. Du er først endelig med, når du har fået en bekræftelse både her fra klubben og fra Dansk Folkeferie.

“Vi er 100, der skal med på turen, der går til en lille ø tæt på Madeira på et tidspunkt at året, hvor vejret er lunt og dejligt dernede. Vi har golf, alle måltider og fly tur/retur med i prisen, der er under 7000 kr. pr. person for dobbeltværelse og under 8000 kr. for enkeltværelse,” fortæller jubilæumskoordinator Henrik Overgaard Pedersen.

Bemærk, at alle deltagere senest 6. september skal betale 2. rate af rejsens pris.

Det er fra nu, det bliver dyrt at melde afbud. Efter 6. september bliver der refunderet mindre og mindre af selve rejsens pris, hvis man alligevel ikke skal med. De præcise frister og betalinger fremgår af de dokumenter, som FolkeFerie.dk har sendt til deltagerne.

“Indtil videre har FolkeFerie.dk været meget large i forhold til tilbagebetaling uden gebyr for de tilmeldte, der efterfølgende har meldt afbud. Det har kunnet lade sig gøre, fordi vi har haft folk stående på ventelisten til at overtage pladserne. Nu er vi imidlertid så langt henne i forhold til turen, at det er de almindelige rejsebetingelser, der gælder.”

“Derfor er det også sidste chance for at komme med på turen, da hotellet nu ikke råder over flere værelser i den uge,” siger Henrik.